maart 2025 – mei 2025

Droneflight Company: het creëren van een gebruiksvriendelijke en conversiegerichte website

Droneflight Company
Droneflight Company UX Re-design

De uitdaging:

Droneflight Company had een website die niet optimaal voldeed aan de behoeften van hun bezoekers. De structuur was onduidelijk, waardoor gebruikers moeite hadden om snel de juiste informatie te vinden. De website was verouderd, en de funnels voor de diensten waren niet goed opgebouwd, wat de kans op conversies verkleinde.

De oplossing:

Ik heb me gericht op het herontwerpen van de homepage, de branche- en oplossingenpagina’s, het menu en de footer. Door het 8pt grid toe te passen, heb ik gezorgd voor een consistente en overzichtelijke structuur. De informatie op de website is nu beter gepositioneerd, zodat gebruikers snel de juiste diensten kunnen vinden en begrijpen.

Daarnaast heb ik de navigatie vereenvoudigd en de funnels logisch opgebouwd, zodat bezoekers nu gemakkelijker door de website kunnen navigeren. Het contactformulier is strategisch geplaatst op de juiste plek in de funnel, zodat gebruikers eerst de nodige informatie kunnen verzamelen voordat ze contact opnemen.

Droneflight Company

REVIEW:

“Een fijne samenwerking met duidelijke communicatie!”

“We hebben met veel plezier samengewerkt met Fanny aan de nieuwe ontwerpen voor de Drone Flight Company-website. Haar flexibiliteit en snelheid van levering waren precies wat we nodig hadden in deze fase. Dankzij haar ervaring had ze snel door waar wij precies naar op zoek waren en ze heeft ons daarin ook goed geadviseerd. Ze vertaalde onze wensen naar doordachte, visueel sterke designs die ook strategisch goed kloppen. Een fijne samenwerking met duidelijke communicatie!”

Angela de Bruijn, Marketing Manager bij DRONE FLIGHT COMPANY B.V.

Het resultaat:

Een moderne en visueel aantrekkelijke website die de klantbeleving verbetert.

  • Duidelijkere en logischer opgebouwde funnels die de gebruiker effectief naar de gewenste acties leiden.
  • Betere conversies door een verbeterde navigatie en gebruiksvriendelijke structuur.
  • Een consistent en rustiger design, opgebouwd met het 8pt grid, dat zorgt voor een overzichtelijke ervaring.
  • De herontworpen pagina’s bieden een gebruiksvriendelijke ervaring die de conversies verhoogt en de klanttevredenheid verbetert.
UX Design Droneflight Company

Wil ook jij je klanten de allerbeste online ervaring bieden?

Zin in meer aanvragen, leads, conversies dankzij briljante ervaringen voor klanten? Neem dan contact met me op, dan bekijken we hoe we onze samenwerking vormgeven! Liever eerst lezen wat anderen over samenwerken met mij zeggen? Bekijk dan de recensies.

Professional Diploma in UX Design

© 2025 Fanny Truijens UX/UI Designer · Alle rechten voorbehouden.